torsdag 28. februar 2008

Helsinki

Ehh, altsaa, naa foeles det jo som en evighet siden vi var der, men vi har jo fortsatt ikke fortalt fra den byen.. Husker ikke saa mye lenger, haha!! Men det var straalende vaer, vi bodde paa et rom som lukta forferdelig sigarettroyk, og var stort sett ute og vandret. Til alle som ikke har vaert i Helsinki, ta turen! Det er ikke langt, det er ikke dyrt(tja, hotell er ganske dyrt) og de har to fantastiske kirker som bare maa sees!
Om cruise over fra Stockholm maa jeg bare si at buffeten var sterkt overdrevet, haha, men det var i alle fall MASSE mat, uten aa kommentere maten noe saerlig.. Jeg hadde litt problemer med aa faa sove, jeg tror det var et voldsomt vaer, haha, folte at jeg stod loddrett opp og ned, mens jeg egentlig laa i senga.. Kristoffer sov som en stein, som vanlig.. hehe:)
Poenget er: Dra til Helsinki! De har fantastiske trikker, hehe!

Ingen kommentarer: