søndag 24. februar 2008

Russland, here wee are!

Da har vi kommet oss inn i Russland, det gikk smooth, for aa si det saann! St.Petersburg er forste stopp, her er vi naa, og snoer nesten ned, det maa jeg si! Men vi bor helt straalende rett i hovedgata, maten er fantastisk, og folka er hyggelige. Har ikke skjont saa mye av byen enda, for det nytter ikke aa se saa mye naar det snoer saa mye, men i morra blir det bedre! Da skal vi ogsaa prove aa faa laga en link med bilder fra Stockholm og Helsinki, hvor vi jo har tilbragt noen fantastiske dager:) Helsinki viste seg fra sin beste side, det er ikke tvil om det, fantastisk! Det kommer mere, men naa er det takk for i aften! Kristoffer har allerede sovna, typisk:)
Tusen takk for hyggelige kommentarer og gode onsker, dere er fantastiske alle sammen, kjaere lesere:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor skal dere? Når kommer dere hjem? Hva skjer???

rosedilla sa...

:) ÅÅååå! Så kjekt å hørra fra dåkk igjen!!! :) Har venta og venta.. ;) hihi... D hørres så spennande ut! :) KOS DÅKK MASSE!!! ...ska prøve å få sendt ein mail om ikkje så lenge, og e du heldige Gunhild, så blir det m ett bilde eller to. ;) hihi...

KOS DÅKK!! KLEM!!! :)

Anonym sa...

Hei! Jeg har funnet og lest bloggen deres vettu! Gleder meg til å høre mer! Tenk at du er på langtur uten meg Gunhild!! Skjønner ikke hvordan det skal gå;) Nyt turen alt dere kan! Stor klem:)

Anonym sa...

Kjære dere! Nå er jeg hjemme fra Afrika - det var kultursjokk til tusen, og masse opplevelser! Takk for at dere lager blogg, så jeg kan følge med på deres nye innsikter :) Jeg skal be for dere så mye som jeg gidder - skulle si masse,men så er jeg litt slapp på bønnesida for tida. Hehe..:) Solveig

Anonym sa...

Heisann! Så flott med blogg! :) Merker jeg er litt ivrig på å høre hvordan dere har det, er inne her på bloggen og sjekker stadig vekk.... hehe! miss you!!
håper dere har det finfint, og gleder meg til å høre mer! :)