onsdag 20. februar 2008

The real deal

Ålreit folkens, i morra tar vi den store Viking Line båten til Helsinki, så neste gang dere hörer fra oss vil det bli fra utlandet, det ordentlige utlandet. Her hos familien föler man seg som hjemme på en måte, det er like bekvemt og trygt og det er masser av hyggelige folk som kjenner en og som man har et forankra forhold til. I morra derimot..

Da er det bare oss, 24/7. Ingen tvil om at det blir sinnsykt hyggelig, ikke for det, men det blir nok rimelig intenst ja:)
Nuvel, alt dette vil vise seg, imorra er det mye å gjöre, og dessuten gratis mat og drikke på båten(buffet vet dere..farlige greier) så det blir bare kos.
Masser av kjerleik -K

6 kommentarer:

Gunhild og Kristoffer sa...

Bare oss to sierru?? Jeg sier bare HURRA!!! (Så får vi se om det endrer seg, hihi;) g

Hanna Hvattum sa...

Haha, du har kommentert på deres egen blogg, på K´s innlegg. Fint :) Gleder meg til å følge turen. Dere linkes fra min blogg snart.

Klem fra Hanna

rosedilla sa...

:) JIPPIIII!!! Endeligt e bloggen klar!! :) Hørres digg ut å bare reise... Me ska ha kortprøve i mårå. Hehe... D e kje akkurat ferietilstander i mitt håve. ;)

Siden me treftes har eg selvfølgelig forandra meg stort... Så eg vett kje om du hadde kjent meg igjen om du såg meg. D e bare at eg har kje digitalkamera. Hmm... Problematisk.

Anonym sa...

Halla! Hvordan er bufféen? ;-) Digg at årets favorittblogg for mitt vedkommende er oppe og traver. Har lagt dere inn inn i RSS'en min ja! Kris: ikke gå berserk i tax free'n da....spriten blir billigere etterhvert ;-) men det vet du sikkert, hihi. KOOOOS dere! Stor klem fra den rødhårede

Anonym sa...

ååååååååååååå!!! snufs! Gunhild har dratt :( hehe, kos dere så masse masse masse masse!!!!!!!!! Gleder meg til å følge bloggen :)

Anonym sa...

Hej!
Hoppas ni får en härlig tur med minnesvärda möten, med människor och platser. Som ni vet så är vi i turkiet hela juli och halva oktober, så om ni får för er att ta Orientexpressen på hemvägen så kan ni göra en avstickare till Marmaris stränder. Vi följer er resa med spänning. Lycklig resa och kram. Erik och Kristina i Uppsala.