tirsdag 15. april 2008

Hmm...Kina + blogg=?

Hallo!

Da har det gaatt noen dager igjen, beklager det, men tida flyr, og vi har dessuten ikke klart aa aapne sida vaar herfra mer enn en gang, saa vi lurer paa om det er noe statlig sensur paa gang, det hender nemlig de kontrollerer baade mail og blogg og alt mulig.. Saa vi leser ikke blogg for tida, men kanskje dere gjor det?

Vi har det uansett bra, har turista litt og begynt paa spraakkurs, veldig artig! Men det aa vaere paa skolebenken igjen er ikke bare lett, opp om morran og lekser paa ettermiddagen.. Hardt liv:) Men laereren er en kul fyr med artig engelsk aksent, hehe, og han forklarer og holder paa mens vi prover aa holde tunga rett i munnen mens vi skriver tegn og prover aa uttale de 5 forskjellige tonene riktig, det er de som er viktigst for aa blir forstaatt, og de er kjempevanskelige!! Jeg sliter maks, K er ganske god.. Typisk! Men laereren vaar er fornoyd med oss begge, han skryter faelt og sier vi er fast learners, hehe! Haaper da det, for to uker spraakkurs er i minste laget, saa vi burde kjappe oss for aa faa noe ut av det.. :)

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, siden jeg ikke ser resten av bloggen.. Og kanskje dette ikke funker heller, hvem vet?En viktig oppdatering er jo at min mobil ikke lenger fungerer, takket vaere OneCall i Norge som har bestemt at alle skal bytte simkort.. Igjen.. Saa naa er jeg uten nytt simkort og det gamle er ikke lenger i bruk.. Og vi bor ikke lenge nok paa et sted til aa motta nytt, saa da sitter jeg her da, og er utenfor rekkevidde.. Prov mail og internett, eller K sin mobil om det er helt krise! Ogsaa skal jeg se om jeg faar fiksa noe annet.. Eller noe.. Puh, for et opplegg!

Haaper dere faar opp bloggen, og at den snart er utenfor sensur fra Kinas side, eller hva det naa er som skjer.. Vi faar se!
So long!
g

Ingen kommentarer: